Pratijkregels

Eerste Afspraak

Voor de eerste afspraak is het belangrijk dat u een geldig legitimatiebewijs meeneemt, omdat wij verplicht zijn om dit te controleren.
⦁ Aangepast op verzekeraars of een verwijsbrief nodig is.

Behandeling aan huis
Als ergotherapeuten behandelen wij vaak aan huis. Voor behandelingen aan huis wordt een toeslag in rekening gebracht bij uw zorgverzekering volgens de geldende tarieven van uw zorgverzekering. In sommige gevallen is het noodzakelijk dat er een verwijsbrief is waarop staat aangegeven dat behandeling aan huis noodzakelijk is.

 

Klachten

Wij proberen ons uiterste best te doen, mocht u desondanks een opmerking of een klacht hebben over uw ergotherapeut of de gang van zaken, neem dan contact op met de praktijkhouder: Linda Geessink. Wij zullen in alle redelijkheid werken aan een oplossing. Wij zijn tevens ook aangesloten bij de klachten- en geschillencommissie van Ergotherapie Nederland. Ook hier kunt u terecht voor het melden van een klacht. 

Afspraak tijdig afzeggen

Als u een afspraak maakt, reserveren wij tijd voor u. Daarom vragen wij u vriendelijk om tijdig (minimaal 48uur van te voren) af te melden als u een afspraak niet kunt nakomen. Dit kunt u telefonisch doen via 06-45641375 of u stuurt een email naar info@ergotherapiesamenvooruit.nl
uiteraard kunt u op elk gewenst tijdstip een voicemail-bericht achterlaten. Wanneer u de afspraak bent vergeten of niet tijdig heeft afgemeld wordt het behandeltarief in rekening gebracht. Deze rekening wordt niet gedeclareerd bij uw zorgverzekering. Heeft u een geldige reden voor uw afwezigheid (ziekte of noodgeval) dan geldt bovenstaande uiteraard niet.

Clienttevredenheid

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe onze cliënten de behandelingen ervaren en wat wij kunnen verbeteren. Om deze reden doen wij regelmatig een clienttevredenheidsonderzoek. U kunt hiervoor benaderd worden om aan deel te nemen. Uiteraard wordt er zorgvuldig met uw gegevens om gegaan.